Yo, CREO

La comunitat altruista dautoconeixement de la Fundació Geniotip.

Si no saps per què has vingut a aquest món, aquest és el teu lloc web.

El teu espai

Tindràs accés al teu propi espai en línia , amb un munt d'informació d'autoconeixement.

Esdeveniments

Estaràs al corrent d'esdeveniments, webinars, masterclass exclusives per a membres de la comunitat.

Programes

Disposaràs de petits programes de desenvolupament personal de forma gratuïta dins del teu propi espai en línia.

Llibres

Al teu espai virtual, tindràs recomanacions de llibres que poden satisfer les teves inquietuds.

Dóna't d'alta

Per donar-vos d’alta l’únic requisit és una aportació per a la nostra fundació.

(*l’aportació mínima són 10€)

La teva vida, Les nostres respostes

Si tens qualsevol altra pregunta pots enviar-nos un correu electrònic a yocreo@fundaciongeniotipo.org

?

Sí.
La comunitat JO CREO és una prolongació dels avenços en les investigacions de la fundació, i aquestes investigacions es financen amb les aportacions.

En absolut.
L’aportació és una de sola. Sense quotes, ni subscripcions mensuals ni anuals.

Només amb la teva primera aportació, accediràs a un any a la comunitat Jo Creo. Un cop finalitzat aquest any, pots tornar a aportar per tornar a accedir a la comunitat.
I així sempre.

D’altra banda, si ho sents, pots fer totes les aportacions que vulguis sense obligació de permanència.

Un cop estiguis dins de la comunitat, rebràs totes les indicacions per email de com funciona.

De tota mena.

Per a autoconeixement, per a emprenedors, per a pares, per a fills, per a adolescents, per a professionals…