Què és la fundació?

La Fundació Geniotip és una entitat sense ànim de lucre creada amb el propòsit d’acompanyar la societat en la divulgació, detecció i impuls del talent de les persones.

Després d’ onze anys de recerca, Tony Estruch decideix fundar aquesta organització a mitjans del 2023, per seguir amb l’exploració i la indagació del talent a través d’eines científiques com la neurociència, la psicologia i la biologia.

Des de la base d’aquestes investigacions, creem eines centrades en la identificació del conjunt de Capacitats Creatives Neuronals Innates (CCI) del Geniotip, per poder implementar metodologies a centres educatius (inGenium) i empreses (proGenium).

Nuestra visión

Nuestra visión es generar un cambio social, transformando una educación productiva en una educación vocacional.

Estamos construyendo una comunidad de educadores con vocación hacia la enseñanza, para así empezar a generar un acompañamiento hacia nuestros hijos e hijas basadas en el talento, para después alcanzar profesionales con plenitud vocacional.