Què és la fundació?

La Fundació Geniotip és una entitat sense ànim de lucre creada amb el propòsit d’acompanyar la societat en la divulgació, detecció i impuls del talent de les persones.

Després d’ onze anys de recerca, Tony Estruch decideix fundar aquesta organització a mitjans del 2023, per seguir amb l’exploració i la indagació del talent a través d’eines científiques com la neurociència, la psicologia i la biologia.

Des de la base d’aquestes investigacions, creem eines centrades en la identificació del conjunt de Capacitats Creatives Neuronals Innates (CCI) del Geniotip, per poder implementar metodologies a centres educatius (inGenium) i empreses (proGenium).

"Volem transformar-ne una
educació productiva en una educació vocacional"

La nostra visió és generar un canvi social a través dels 3 eixos següents:

Alumn@s

Acompanyants

Treballadors

Uneix-te a la nostra comunitat!

Forma part de la primera comunitat altruista d’autoconeixement… si no saps què has vingut a fer a aquest món, aquest és el teu lloc!

Col·laborem amb